Generalforsamling 2021

Endelig lykkedes det at afholde generalforsamlingen, som havde været udskudt af flere omgange på grund af Covid 19.

I det fine vejr blev det muligt at afholde den udendørs. Der var tilfældigvis indkøbt et antal bord/bænkesæt som senere skal  stå i vores søer i Tarup/Davinde området. disse blev stillet op uden for vores tilbygning, således at bestyrelsen sad indenfor og medlemmerne ude. Jeg ved ikke om det var på beregning fra bestyrelsen i tilfælde af regn !

Der var ikke det store på generalforsamlingen der løb af stille og fredeligt. Bestyrelsesmedlemmet Thomas Hansen ønskede ikke genvalg og Henning Jacobsen blev valgt ind i stedet. Nu manglede vi så en suppleant, men Ivan som måske på sigt skal overtage kasserer jobbet blev indvalgt i stedet.

Henning Jacobsen blev valgt til årets OSK`er og fik overrakt en fisk og et par flasker. Derudover bliver han næste baggrund på uret i klublokalet med et fint portrætbillede.

Jørgen Alvin Pedersen fik overrakt formandens pris.

Gerhardt Andersen

e.